پویش لقمه میلیونی در جشن غدیر امسال

مهمانی بزرگ غدیر امسال نیز در حد فاصل خیابان دماوند تقاطع سبلان تا میدان آزادی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد ایران، مهمانی بزرگ غدیر امسال در حد فاصل خیابان دماوند تقاطع سبلان تا میدان آزادی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

زارع سخنگوی این مراسم مردمی در این باره گفت: سیاست‌های راهبری مهمانی غدیر عبارتند از تکثیر و تعمیم حرکت به همه استان‌ها و اکثر شهرستان‌های کشور، تعمیم الگوی جشن غدیر تهران به عرصه بین الملل و کشورهای اسلامی، تمرکز ویژه بر تولید و توزیع محتواهای فاخر و جذاب در جشن، تلاش در جهت مشارکت جویی بیشتر مردمی در قالب طراحی و اجرای خرده پویش های مردمی، خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها (برنامه های ویژه و هیجان انگیز) و ویژه برنامه‌ها.

وی افزود: امسال با استقبال بالای مواکب مردمی مواجه هستیم، طوری که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است. ۲۲۰۰ موکب خدمت‌رسان و فرهنگی در این برنامه حضور دارند. همچنین بزرگ‌ترین شهر اسباب بازی خیابانی دنیا در طول ۱۲ کیلومتر در مراسم غدیر پیش بینی شده است.

زارع از دیگر برنامه‌های مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر را پویش هدیه اسباب بازی معرفی کرد و گفت: در این پویش اهدای اسباب‌بازی از طرف بچه‌های تهران به کودکان غزه و مناطق کمتر برخوردار کشور انجام می‌شود.

پویش لقمه میلیونی

وی افزود: پویش لقمه میلیونی از دیگر پویش‌هاست. در این پویش، لقمه‌های غذا در منزل تهیه می‌شود و جهت توزیع در روز عید غدیر به مواکب اعطا می‌شود. پویش نوجوانان خادم غدیر از دیگر پویش این برنامه است. از دیگر سو اسیج‌های ویژه در مسیر با پخش زنده از صداوسیما در میدان امام حسین (ع)، میدان فردوسی، میدان انقلاب و میدان آزادی بر پا است.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا