نماینده مجلس: کاندیداهایی که منتقد وضعیت فعلی هستند در دولت رئیسی پشت فرمان بودند

سید فرید موسوی نماینده مجلس دوازدهم گفت:اکثر افرادی که امروز بهشت موعدی را درمناظره ها برای مردم به تصویر می کشند در 3 سال گذشته درقوه مجریه مسئولیت داشتند ولی اکنون منتقد وضع فعلی هستند.

به گزارش اقتصاد ایران، این نماینده مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم افزود:برخی نامزدها در دوران مسئولیتشان فرصت داشتند تا وعده هایی که امروز می دهند را محقق کنند اما شعار می دهند و از موانع صحبت می کنند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس تصریح کرد:به غیر از یکی از کاندیداها ،تمامی نامزدها دردولت قبل نقش داشتند و پشت فرمان بودند و امروز روزی نیست که با کلی گویی مردم را دعوت به حضور در پای صندوق رای کنیم.

موسوی در خصوص وعده برخی نامزدها درمورد لغو تحریم ها ویا افزایش یارانه گفت: باید سوال کرد منابع این وعده از کجا قرار است تامین شود، همه می دانیم تحریم ها در وضعیت اقتصادی کشور نقش مهمی دارد ونمی توانیم این امررا انکار کنیم.

وی در خصوص اینکه کدام کاندیدا برنامه اقتصادی بهتری ارائه کرده افزود: فکر می کنم از روز اول دکتر پزشکیان تنها کسی بود که گفت برنامه هفتم توسعه را اجرایی می کند.

موسوی در ادامه پاسخ به هر سوال را منوط به ادامه مناظره ها دانست و تصریح کرد:باید جلو برویم وببینم که هر کدام از نامزدها برای حرف تا عملشان چه برنامه ای می دهند، فعلا زود است که نظر بدهیم.

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا