وعده عجیب قاضی زاده: شرکت نفت را عمومی می کنم

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در برنامه «با مردم» گفت: همۀ بنگاه‌های اقتصادی دولت را به مردم واگذار می‌کنم. شرکت‌های دولتی باید عمومی شوند، حتی شرکت گاز و شرکت نفت.

به گزارش اقتصاد ایران کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اقتصاد باید ملی و مردمی شود. لازم است تا خصوصی سازی انجام شود و مردم سهام داران دارایی‌های دولت شوند.
به نقل از انتخاب، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در برنامه «با مردم» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رئیس جمهور شهید، درباره ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی گفت: شهید رئیسی حتی با اطرافیان خود در مبارزه با فساد تعارف نداشت. یکی از عمده ترین برجستگی‌های دولت شهید رئیسی این بود که ایشان آینده را فدای حال نمی کرد.
وی ادامه داد: هفتاد سال است که تورم مزمن داریم و در دولت تلاش شد تا این مشکل در آینده برطرف شود؛ متاسفانه اختاپوس اقتصاد دولتی همه جا استوار است، بنابراین اقتصاد باید ملی و مردمی شود. لازم است تا خصوصی سازی انجام شود و مردم سهام داران دارایی‌های دولت شوند. توزیع ثروت که در مراکز کشور وجود دارد باید شامل کل کشور شود.

رئیس‌جمهور نباید خارج از اختیارات خود به مردم قول دهد

قاضی زاده هاشمی با اشاره به این موضوع که ریشه در حوزه دارم اما بزرگ شده دانشگاهم و از ظرفیت حوزه و دانشگاه می‌توانم استفاده کنم، گفت: خود را موظف به سربازی ولایت میدانم و معتقدم رئیس‌جمهور نباید خارج از اختیارات خود به مردم قول دهد، این موضوع از ناآگاهی و دروغگویی نامزد است.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره شعار دولت خود گفت: شعار دولت من، دولت مردم و خانواده است. دولت باید در جایی وارد شود که مردم در آن وجود ندارند. باید کاری شود که دولت و مردم باهم ادغام شوند. اختیارات متمرکز در دولت باید به استانداران داده شود. در زمان تصدی گری بنده در بنیاد شهید همین کار انجام شد و به مدیران استانی اختیار مدیر بنیاد را دادم. حتی بخش داران و فرمانداران نیز باید با نگاه مردم انتخاب و عزل شوند.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: همۀ بنگاه‌های اقتصادی دولت را به مردم واگذار می‌کنم. شرکت‌های دولتی باید عمومی شوند، حتی شرکت گاز و شرکت نفت.وی درباره برنامه‌های خود برای خانواده گفت: خانواده اصلی ترین بخش جامعه است. اگر می‌خواهیم تمامی ابعاد رشد در جامعه اتفاق بیفتد باید خانواده‌ای مناسب و در شان داشته باشیم. باید کاری کنیم تا پدر خانواده با شغلی آبرودار بتواند هزینه‌های خانواده و فرزندان خود را بدست آورد و پس انداز نیز داشته باشد.

این نامزد انتخاباتی درباره فعالیت خود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زمانی که در مجلس بودم به همه سیاست‌های کلان و حقوقی کشور آگاه شدم. میدانم باید اصلاحات بزرگی در نظام حکمرانی با نگاه آرمانی شهید رئیسی و نگاه اسلامی انجام دهیم. در دولت بنده نیروهایی که عاشق شهادت هستند و راه خدمت را طی می‌کنند، انتخاب خواهند شد.

قاضی زاده در پایان گفت: ایران با مناظره و جنجال درست نمی‌شود. رئیس‌جمهور باید با سابقه، بابرنامه و نگاهش جامعه را اصلاح کند. در حال حاضر کشور نیاز به یک جراح دارد و من نیز یک جراحم. اگر نظام اداری کشور جراحی نشود، اقتصاد و تورم اصلاح نمی‌شود. آرزو دارم تمدن بزرگ در ایران بار دیگر با شجاعت مدیران ایجاد شود اما متاسفانه بعضی از حکمرانان ما در کشور ترسو هستند و از گرفتن تصمیم‌های بزرگ می‌ترسند. در آخر یادآوری می کنم که وابسته به هیچ جریانی نیستم و با کمک مردم ایران پیشرفته و متمدن را ایجاد خواهم کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا