پروژه تپ سواپ کی لیست میشود؟ + قیمت مورد انتظار

این بازی به کاربران این امکان را می دهد که با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش تلفن خود امتیاز کسب کنند. بازیکنان می توانند با انجام کارهای روزانه، دعوت از دوستان یا ارتقاء ابزارهای درون بازی، درآمد خود را افزایش دهند

به گزارش اقتصادایران، تاریخ انتشار و فهرست کردن سکه های خود را اعلام کرده است که قرار است قبل از ۳۰ اکتبر رخ دهد. شبکه tapSwap در شبکه اجتماعی X گفت که ونتورا، بنیانگذار TapSwap، این تاریخ را تایید کرده است. انتظار می رود پروژه تپ سواپ در تاریخ ۳۰ اکتبر توکن های رایگان را بین کاربران توزیع کند.

تیم TapSwap هنوز جزئیاتی در مورد معیارهای واجد شرایط بودن برای دریافت توکن منتشر نکرده است. با این حال، انتظار می رود ایردراپ تپ سواپ، کاربران پلتفرم موجود را در اولویت قرار دهد. اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط لازم برای واجد شرایط بودن برای ایردراپ به زودی اعلام خواهد شد.

قیمت مورد انتظار سکه های تپ سواپ چقدر است؟

تحلیلگران بازار، گمانه زنی در مورد قیمت احتمالی توکن TapSwap را قبل از تاریخ عرضه ایردراپ آغاز کرده اند. با عرضه کل ۱۸ میلیارد توکن، ارزش بازار پیش بینی شده بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون دلار برآورد می شود.

بر اساس این ارقام، انتظار می رود قیمت اولیه سکه تپ سواپ بین ۰٫۰۳ تا ۰٫۰۶ دلار باشد. با این حال، این بسته به شرایط بازار و علاقه سرمایه گذار در زمان فهرست شدن، تغییر خواهد کرد.

پروژه تپ سواپ چیست؟

یک بازی رمزنگاری شده است که به کاربران امکان می دهد با ضربه زدن روی صفحه نمایش خود، ارز دیجیتال کسب کنند. از زمانی که در فوریه ۲۰۲۴ راه اندازی شد، به دلیل قابلیت بازی آسان، محبوب شده است. بیش از ۶۷ میلیون کاربر دارد و روزانه ۱۸ میلیون نفر در حال بازی هستند. این بازی به گونه ای طراحی شده است که ساده و در دسترس باشد و به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به دانش فنی یا رمزنگاری زیاد درآمد کسب کنند. تپ سواپ تقویت‌های مختلفی برای بازی دارد مانند «Tap Bot»، که به کاربران اجازه می‌دهد تا زمانی که امکان بازی ندارند، به‌طور خودکار، توکن کسب کنند.

منبع: پارسینه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا