پسران بد کره شمالی در اوکراین+فیلم

رئیس امنیت اوکراین اعلام کرد در حال حاضر حدود ۱۱,۰۰۰ سرباز کره شمالی در شرق روسیه حضور دارند که تا اول نوامبر برای جنگ آماده خواهند بود.

مجید سلطانی/اقتصاد ایران

آژانس اطلاعاتی کره جنوبی (NIS) روز گذشته تصاویری را منتشر کرد که ادعا می‌شود نیروهای نظامی کره شمالی را در حال تمرین در پایگاه‌های نظامی در منطقه شرقی روسیه نشان می‌دهد. کره جنوبی اعلام کرده است که این نیروها شامل ۱۲,۰۰۰ سرباز کره شمالی، از جمله اعضای نیروهای ویژه آن کشور، خواهد بود که قرار است در جنگ تمام‌عیار روسیه و اوکراین شرکت کنند.

ارتش کره جنوبی و نهاد امنیتی این کشور اضافه کرد : ما همچنان به همکاری نزدیک اطلاعاتی با کشورهای هم‌پیمان خود و رصد حرکت‌های مربوط به همکاری نظامی بین روسیه و کره شمالی ادامه خواهیم داد.

این اطلاعات یک روز پس از آن منتشر شد که رئیس امنیت اوکراین اعلام کرد در حال حاضر حدود ۱۱,۰۰۰ سرباز کره شمالی در شرق روسیه حضور دارند که تا اول نوامبر برای جنگ آماده خواهند بود. سپهبد بودانوف، رئیس اداره اطلاعات دفاعی اوکراین (GUR)، اعلام کرد که حداقل شش نفر از نیروهای پیونگ‌یانگ در اوکراین کشته شده‌اند.

سربازان کره شمالی اعزام‌شده به روسیه «در حال حاضر در پایگاه‌های نظامی روسیه در منطقه شرقی دور، از جمله ولادی‌وستوک، اوسوورییسک، خاباروفسک و بلاگووشچنسک مستقر هستند.» طبق این ارزیابی این نیروها «انتظار می‌رود به محض تکمیل دوره‌های آموزشی تطبیق، به خطوط مقدم جبهه اعزام شوند.

کره شمالی با بیش از ۱۲۰,۰۰۰ نیرو یکی از بزرگ‌ترین نیروهای عملیات ویژه جهان را دارد. این نیروها مأموریت‌های اصلی زیر را بر عهده دارند: انجام شناسایی، اجرای عملیات رزمی در کنار عملیات متعارف، ایجاد جبهه دوم در مناطق عقبی کره جنوبی، مقابله با نیروهای عملیات ویژه کره جنوبی و ایالات متحده در مناطق خودی و بومی کره شمالی، و حفظ امنیت داخلی. از همه مهم‌تر، ایجاد هرج و مرج در عمق خطوط دشمن در زمان جنگ با کره جنوبی از اولویت‌های اصلی آن‌ها است. این نیروها به عنوان سخت‌ترین و مقاوم‌ترین واحدهای نظامی کره شمالی شناخته می‌شوند و تحت تمرینات بسیار سخت قرار می‌گیرند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا