پشت پرده بی اعتنایی هادی ساعی به کیمیا علیزاده چه بود+ فیلم

گفتگوی متفاوت هادی ساعی درباره وقایع المپیک و حواشی اخیر را ببینید و بشنوید.

به گزارش اقتصاد ایران،  هادی ساعی ، رئیس فدراسیون تکواندو در مصاحبه ای خودمانی با پارسینه از واقعیتی تلخ که پس از رقابت ناهید کیانی و کیمیا علیزاده اتفاق افتاد، پرده برداشت.

مجید بهره مند : شما از نام بردن ورزشکار ترسی ندارید؟

هادی ساعی : نه اتفاقا من یک تیتری دیدم که نوشته بود: هادی ساعی با ۴ ورزشکار به المپیک رفت و ۵ مدال گرفت.

مجید بهره مند : تیتر قشنگی بود.

هادی ساعی : او هم دختر ماست و او هم ایرانی است‌. خب در مسابقه رقیب ماست، بیرون از مسابقه رفیق و از دوستان ماست. هرکسی که دوست دارد در هرجای دنیا زندگی کند اختیارش دست خودش است. برخی ممکن است بگویند و بله من در آن زمان گفتم کیمیا علیزاده اشتباه کرد رفت و نگفتم کیمیا علیزاده چرا رفت؟ من از نظر اینکه می خواستم به ایشان راهنمایی کنم، گفتم اشتباه کرد رفت. چون ایشان در آن زمان واقعا بانوی اول ورزش ایران بود. همه درها به روی او باز بود. مصاحبه های قبلش هم در آن زمان هست. که خب در مصاحبه ها چه حرف‌هایی زد و به کجاها دعوت شد و چه جوایزی گرفت. نوش جانش. باید بیشتر هم به او میدادند. ولی خب من حس کردم که به عنوان یک تکواندو کار خواستم نصیحتی بکنم به ایشان که برخی جو سازی کردند. آن هم کسانی که منافعی در این موضوع داشتند و می خواستند که به نحوی جمهوری اسلامی را بزنند و بگویند که ایران این ورزشکارش را از دست داد. خب منافع این افراد در همین چیزهاست.

مجید بهره مند: یک ویدیویی آمد و وایرال شد.

هادی ساعی : خب من این را ندیدم اصلا ایشان را ندیدم. چون آقای وزیر بغل من بودند و خانم کیانی هم تازه از زمین آمده بودند بیرون و من ایشان را ندیدم.

مجید بهره مند: گفتند که هادی ساعی بی اعتنایی کرده است.

هادی ساعی : نه من اصلا ایشان را ندیدم و بعد از اینکه مدال گرفت تبریک گفتم. ایشان هم خیلی رفتار خاصی انجام ندادند.

مجید بهره مند: یعنی شما را خیلی تحویل نگرفتند؟

هادی ساعی: من یک چیزی بگویم، البته شاید آقای وزیر هم راضی نباشند و راضی هم نیستند چون به من هم گفتند نگو.

مجید بهره مند: ولی بگویید.

هادی ساعی: از زمین که آمدند بیرون و آن لحظه ای که آمد و رد شد، ما ایشان را ندیدیم. چون هردو ما داشتیم با ناهید کیانی صحبت می‌کردیم. بعد از اینکه با ناهید کیانی صحبت کردیم، ایشان از آن media zone رد شد و بعد ما که دیدیم او رد میشود، اتفاقا آقای وزیر او را صدا کرد که خانم علیزاده خسته نباشید. ایشان هم رد شد و رفت.

مجید بهره مند: یعنی جواب آقای کیومرث هاشمی را نداد؟

هادی ساعی : نه و ایشان رفتند. این اتفاق بعد از مسابقه با ناهید است. بعد از اینکه مدال گرفت من هم به مربیانشان تبریک گفتم و هم به رییس فدراسیون بلغارستان که دوست من هست اتفاقا و خیلی هم آدم خوبی است. خانم علیزاده هم داشتند رد می شدند و به ایشان هم گفتم خسته نباشید، مبارک باشد و باز هم ایشان همینجوری رد شدند و رفتند. من این ها را نمی گویم که قصدی داشته باشم. ولی یک جایی گفتند هادی ساعی هم بی محلی کرده است. نه واقعا این نبود. من این را گفتم که مردم هم بدانند. ایشان هم یک ایرانی است و ما خیلی هم خوشحال شدیم که ایشان مدال گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا