پیش بینی قیمت خودرو فردا بعد از نتیجه انتخابات

از صبح امروز، چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده و ۶ نامزد این دوره برای رقابت با یک‌دیگر حاضر شده‌اند. انتخاب هر یک از این ۶ نامزد می‌تواند تأثیر بسزایی روی روند بازار‌های مالی، خصوصاً بازار خودرو داشته باشد؛ بنابراین در شرایط کنونی، روند بازار خودرو چگونه خواهد بود؟

به گزارش اقتصاد ایران، قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی از صبح امروز تغییری ندارد.

قیمت خودرو‌های داخلی
قیمت خودرو‌های داخلی از ابتدای امروز تغییری ندارد.

کوییک S دنده‌ای با مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو که طی دو هفته پیش پنج میلیون تومان گران‌تر شده بود، این هفته یک میلیون تومان دیگر افزایش قیمت پیدا کرد و سرانجام به نرخ ۴۲۰ میلیون تومان رسید.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳، سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا و یکی از کم‌نوسان‌ترین محصولات داخلی این روز‌های بازار به شمار می‌رود که طی هفته گذشته تنها رشد قیمت سه میلیون تومانی را ثبت کرده بود و این هفته با ۹ میلیون تومان دیگری که گران‌تر شد، به نرخ ۷۲۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ i دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های محبوب بازار محسوب می‌شود که طی دو هفته پیش ۱۲ میلیون تومان گران‌تر شده بود، از ابتدای هفته جاری دو میلیون تومان دیگر افزایش قیمت داشت و به نرخ ۷۴۷ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU ۵ یکی از محصولات پر سر و صدای ایران خودرو است که با انتشار خبر توقف تولید آن از هفته پیش، با رشد باورنکردنی ۵۰ میلیون تومانی روبه رو شد و وارد کانال ۸۸۵ میلیون تومان شد.

منبع : اقتصاد ۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا