پیش بینی قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا ۳،۳۹۳،۶۰۰ تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۳ درصدی به ۳،۴۰۳،۹۰۰ تومان رسید.

به گزارش اقتصادایران، در بازار امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۴۸ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۷۶۹ هزار تومانی معامله شد.

قیمت سکه امامی روز چهارشنبه ۲۷ تیر روی رقم ۴۰ میلیون و ۵۴۱ هزار تومانی معامله شد و رشد ۹۵ هزار تومانی داشت. قیمت سکه بهار با رشد ۴۰۰ هزار تومانی روی رقم ۳۷ میلیون و ۴۹۵ هزار تومانی معامله شد.

گفتنی است قیمت نیم سکه با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد و ربع سکه با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی روی رقم ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاد. سکه گرمی با رشد ۲۰۰ هزار تومانی یک کانال پیش‌روی کرد و روی رقم ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی معامله شد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا

قیمت طلا و سکه در پنجمین روز معاملاتی هفته با افزایش ارزش اونس جهانی طلا همراه شد و در تمام قطعات و وزن‌ها رشد داشت. محدوده جابه‌جایی قیمت در بازار طلا، تلرانس ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومانی بود و سکه بهار بیشترین رشد قیمت را داشت. معامله‌گران معتقدند کاهش قیمت دلار مانع رشد‌های شارپی در بازار طلا شده است.

کارشناسان بازار‌ها معتقدند، طلا توان بالا رفتن ندارد و فضای فکری معامله‌گران کاهشی است. آن‌ها قیمت‌های فعلی در بازار طلا را برای ورود به بازار، مثبت ارزیابی می‌کنند و به سرمایه‌گذاران، خرید پلکانی بدون در نظر گرفتن قیمت و با خواب نسبتا طولانی‌مدت را پیشنهاد می‌کنند. معامله‌گران برای روز پنجشنبه ۲۸ تیر، بازار آرامی پیش‌بینی می‌کنند.

منبع: تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا