کارت سوخت این خودروها لغو می شود

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ایجاد گشت‌های مشترک پلیس و تاکسیرانی برای رصد سرویس مدارس غیرمجاز در تهران خبر داد.

به گزارش اقتصاد ایران، شادی مالکی در جلسه صبح امروز ستاد استقبال از مهر که از ساعت ۶:۳۰ در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با حضور فرماندار تهران، معاون وزیر کشور و شهردار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط آغاز شد،‌ با بیان وضعیت کارت سوخت گفت: در این مدت شناسایی تاکسی غیرفعال و بازگرداندن ۶۰۰۰ تاکسی انجام شده است، از شناسایی ۱۸۰۰ تاکسی که مدت زیادی بنزین نزده‌اند خبر داد و افزود: در این راستا وارد فاز اجرایی کنترل آنها شده‌ایم بگونه ای که در پی هماهنگی‌های انجام شده پیامک هشدار برایشان ارسال شده و در صورت عدم توجه در پروسه قانونی کارت سوخت و طرح ترافیک این تاکسی‌ها لغو می‌شود.

وی از شناسایی ۴۰ خط پرتقاضا و استقرار ۴۰ درصد تاکسی‌های گردشی در این خطوط خبر داد و گفت: استقرار خودروهای گشت در سطح معابر نیز انجام شده است.

ثبت درخواست سرویس مدارس در سامانه سپند

مالکی در مورد وضعیت سرویس مدارس نیز با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰۰ خودرو در سامانه سپند ثبت نام کرده و ۲۰۰۰ راننده تأیید صلاحیت شده‌اند، اظهار کرد: برای ۶۰۰۰ دانش آموز از طریق سامانه سپند تخصیص سرویس مدرسه شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: از امروز شناسایی سرویس‌های مدارس غیرمجاز در سطح معابر و مدارس را با هماهنگی پلیس اجرا خواهیم کرد و گشت‌های مشترک تا پایان آذرماه اجرایی خواهد شد.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا