کارت های راکی رابیت برای دریافت ۲ میلیون سکه امروز ۹ مرداد ماه + عکس

بعد از انتخاب شدن هر سه کارت تنها باید روی دکمه Check cards و بعد از آن دکمه Claim بزنید تا جایزه ۲ میلیون سکه‌ای به حساب شما اختصاص داده‌ شود.

به گزارش اقتصادایران، برای وارد کردن کارت‌های راکی ربیت کافی است طبق راهنمای بالا هر کارت را از بخش Mine بازی پیدا کرده و سپس روی گزینه Choose SuperSet بزنید (نیازی به خرید یا به‌روزرسانی کارت‌ها نیست). بعد از انتخاب شدن هر سه کارت تنها باید روی دکمه Check cards و بعد از آن دکمه Claim بزنید تا جایزه ۲ میلیون سکه‌ای به حساب شما اختصاص داده‌ شود.

پرسش‌های متداول

جایزه کارت‌های راکی رابیت چقدر است؟

جایزه کارت‌های روزانه راکی ربیت ۲ میلیون سکه است.

برای دریافت جایزه کارت‌های باید چه کاری انجام دهیم؟

کافی است روی دکمه Choose SuperSet مقابل هر کارت زده و در نهایت روی دکمه Check cards کلیک کنید.

کارت بین کاراکترهای دختر و پسر بازی متفاوت است؟

عنوان و محل قرارگیری کارت‌های روزانه راکی ربیت بین همه بازیکنان یکسان است و فقط تصویر کارت فرق دارد.

منبع: پارسینه

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره):
    🔴رئیس برنامه و بودجه کمپین را مسدود کرد

    👤داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه، کمپین معلولان را در شبکه X مسدود کرد. کمپین نیز در واکنش به این موضوع نوشت؛

    رئیس سازمان برنامه و بودجه نه تنها به ۱۷ تکلیف این سازمان در قبال ‎#قانون_معلولان عمل نکرده، که با مسدود کردن اکانت ما، نشان داد حتی جرات مواجهه با انتقادات را هم نداره چه برسه به پاسخگویی

    برای معلولان که ۳ سال سخت و سیاه را در دولت ۱۳ تجربه کردند، مسدود شدن یک اکانت که چیزی نیست!

    ⚖@dscampaign

    🔴واکنش معلولان به ادعای دیگری از قادری

    💢در برنامه تلویزیونی صف اول شبکه خبر در سوم مردادماه، رئیس بهزیستی ادعا کرد که «صف انتظاری برای ویلچر نداریم». این ادعا با اعتراض شدید معلولان مواجه شد.

    🎬معلولان با ارسال فیلم‌هایی می‌گویند که مدت‌هاست در انتظار ویلچر هستند. مادری اظهار داشت که دخترش ۱۵ ساله و معلولیت شدید دارد و سه چهار سال است که در صف ویلچر  است. خانمی دیگری گفت برادرش با ویلچر فرسوده زندگی می‌کند و طی چند سال ده بار برای گرفتن ویلچر جدید به بهزیستی سنندج مراجعه کرده و نتیجه‌ای نگرفته است. زنی با نشان دادن همسر معلولش اعلام کرد دو سال است که به علت نداشتن ویلچر اذیت می‌شود و بهزیستی  به او ویلچر نداده است. خانم دیگری گفت دو سال است که از بهزیستی درخواست ویلچر کرده اما هنوز ویلچر نگرفته است. مادر دیگری نیز بیان کرد که فرزند ۱۰ ساله‌اش معلولیت شدید دارد و سه سال است که در انتظار ویلچر است.

    🔻این واکنش‌ها نشان می‌دهد که ادعاهای قادری با واقعیت میدانی اختلاف فاحشی دارد و اظهارات وی تنها با هدف فریب افکار عمومی و دستاوردسازی برای بهزیستی و دولت ۱۳  مطرح می‌شود.
    📡@BehzistiKomiteNews

    ⚖️@dscampaign
    معلولان بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه دریابید مسعولان محترم کمک کنید معلولان زیاد شرمنده زنو بچه ها نشویم واقعیت خیلی سخته شرمندگی پیش خانواده ما معلولان سپاسگزارم از سایت خوبتان لطفاً لطفاً اشتراک بگذارید بلکه مسعلولان محترم دولت دیدند و درد معلولان حس و درک میگردند اندک ماهانه پول دکتر دارو درمان معلولان سرپرست خانواده بدون خونه اجاره نشین واقعا کفاف نمیده خدا شاهده همیشه شرمنده خانواده هستیم والله آرزوی موفقیت برای دکتر پزشکیان از جنس مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری ایران داریم همیشه موفق باشید الهی آمین 🙏🇮🇷 مشکل اصلی ما معلولان ماده ۲۷ است که چندین سال است توسط نمایندگان مجلس و رئیس جمهور وقت اجرا شده ولی خبری نیست اجرایش انشالله دکتر پزشکیان مرد عمل اجراش خواهند کرد به امید خدا و پیامبران خدا 🕋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا