رهاشدگی مطلق در بازار سرمایه!

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۸۰ درصد بازار به عبارتی ۶۵۲ نماد در بازه منفی به کار خود پایان دادند.

به گزارش اقتصاد ایران، محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس امروز با کاهش بیش از ۱۴ هزار واحدی در تراز ۲ میلیون و ۶۱ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۳ هزار واحدی در سطح ۶۶۹ هزار و ۶۷۳ واحدی قرار گرفت تا شاهد یک روز منفی دیگر در بازار باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: ارزش معاملات امروز بازار حدود ۲ هزار و ۱۴۱ میلیارد تومان با حجم معاملاتی ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم ثبت شده است همچنین در جریان معاملات امروز ۵۶۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شده است.

غفوری همچنین افزود: امروز ۸۰ درصد بازار به عبارتی ۶۵۲ نماد در بازه منفی و تنها ۲۰ درصد بازار یعنی ۸۰ نماد در محدوده مثبت به کار خود پایان دادند همچنین امروز ۲۶ خرداد بیشترین میزان ورود نقدینگی حقیقی‌ها را صنعت قند و شکر به خود اختصاص داد و بیشترین میزان خروج نقدینگی هم متعلق به گروه بانکی بود.

رهاشدگی مطلق در بازار سرمایه

او می‌گوید: در کل شاهد یک رهاشدگی مطلق در بازار هستیم و سهامداران با یک بی‌اعتمادی و ناامیدی از بازار خارج می‌شوند وضعیتی که اصلا برای اقتصاد کشور مناسب نیست و در کل دماسنج اقتصاد مدتی است که شرایط مساعدی را ندارد و حمایت عملی از آن نمی‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا