کمای محصولات کرمان موتور در بازار خودرو

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 11 شهریور 1403 در تمامی محصولات به جز کی‌ام‌سی T9 روند ثابت به خود گرفته و به اغما رفته‌اند.

به گزارش اقتصاد ایران، قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ مانند دیگر محصولات مونتاژی در حالت سکون باقی مانده و تغییری پیدا نکرد و تنها یک محصول با افت ۲۵ میلیون تومانی مواجه شد. البته از ابتدای معاملات امروز تمامی محصولات چندان تغیری نداشته و از حرکت ایستادند.

قیمت محصولات در بازار خودرو

بازار خودرو‌های مونتاژی امروز تقریبا در اکثر محصولات با روند ثابت به کار خود ادامه داد و شرکت کرمان موتور مستثنی از آن نیست.

کی‌ام‌سی T9 پیکاپی پرآپشن و قدرتمند که در رده‌ای بالاتر از T8 قرار گرفته که امروز با افت ۲۵ میلیون تومانی تنها محصولی است که تغییر پیدا کرد. این خودرو در حال حاضر به قیمت دو میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

هیوندای اکسنت از دیگر محصولات پرطرفدار کرمان موتور از ابتدای هفته تغییری احساس نکرده و در مرز دو میلیارد تومان باقی ماند.

جک J4 از اقتصادی‌ترین محصولات شرکت کرمان موتور محسوب می‌شود که با همان قیمت روز‌های گذشته ۷۷۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی J7 یکی از سدان مقرون به صرفه این شرکت، که با روند یکسان ادامه دار شده و به نرخ یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان رسید.

Kerman Motor 11 شهریور_page-0001

منبع: تجارت نیوز

نوشته های مشابه

۱۱ دیدگاه

  1. با سلام‌ کرمان موتور یکی از بدترین و بدقولترین نمایندگی هاست بنظرم اگه کسی میخواد سرش کلاه نره بهیچ وجه لز این نمایندگی خرید نکنه بدلیل اینکه این نمایندگی هیچ گونه مسولیت پذیری نسبت به مشتری نداره

    1. سلام روربخیر ببخشید شما جزوثبت نامی هاهستید؟لابد بدقولی کرده! درسته؟چون من هم ثبت نام کردم کمی نگران شدم . چه محصولی رو وکی ثبت نام کردید؟ممنونم

    2. صدرصد یکسال و یک ماه هست که من ثبت نام کردم s5 نداشته ۲ ماهه تبدیل به x5 تحویل نمیده خدا ازشون نگذره

  2. اگر داره میگن از کرمان موتور نخرید سرتون کلاه می‌ره درسته من سال 92 لیفان سواری 620-1800 تحویل گرفتم که صدای گیربوکس داشت و یه خاموش شدن ماشین حین رانندگی توی این چند سال بارها بردم نمایندگی کاری که واسم نشد تازه قطع ای از ماشین کم می شد که زیر بار نمی رفتند تا الان هم داره خرج می کنم و کسی هم از من نمی خرش

  3. سلام یکی از بدترین بی مسئولیترین بد عهد ترین خلاصه بگم بازیچه لفظی نمیشه توصیفش کرد هم مدیرانش بی لیاقتن هم کارکنانش دروغگو از برج۱۲پول پرداخت شده ۹۰روزکاری قراربود تحویل بدن خرداد ماه شد ندادن هر بار با یه بهونه سرباز زدن مرداد ماه فاکتور کردن کارت سند وکارت سوخت اومده چهل روزه میگن درانتظار حمله نون حلال سر سفره نمیبرن خدا جواب این کارشون رو توهمین دنیا خواهد دادشرف داشتن خوب چیزیه اما ندارن هیچ کس نمیتونه جلوی این همه ظلم بگیره رسانه ای کنید بریزیم جلوی در خراب شده شون یکی به دادمون برسه

  4. گند ترین ماشین دنیاجک جی4آشغال به تمام معنا هزار تا ایراد داره هر کی خواست بخره دیوانه مثل من نخرید نخرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا