گوشت از سفره مردم حذف شد/ قیمت روز گوشت امروز دوشنبه ۲۶ شهریور

قیمت انواع گوشت قرمز در بازار امروز دوشنبه بیست و ششم شهریورماه اعلام شد که در ادامه میخوانید.

به گزارش اقتصادایران، قیمت گوشت قرمز منجمد در بازار امروز بیست و ششم شهریورماه به شرح زیر است:

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز تغییر قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه نکرد و ۳۰۰,۰۰۰هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش افزایش قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۱۲۲ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۵۹۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار افزایش را در پیش گرفت و کیلویی ۳۱۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۷۰ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت.

منبع: اقتصاد نیوز

نوشته های مشابه

۵ دیدگاه

  1. گوشت‌مرغ‌که‌کیلویی‌زیر۸۰هزارت‌یعنی‌خریدش‌براشون‌سخت‌هست‌اما‌هرخانواده‌یک‌تا‌دوخودرو‌داره‌که‌هزینه‌نگهداری‌غیر‌ازافت‌قیمت‌مدل‌ماهی‌۱۰میلیون‌هست‌درضمن‌معضل‌گوشت‌قرمز‌مسببش‌دولت‌روحانی‌بود‌باواردات‌بیش‌ازحد‌وگرانی‌نهاده‌۳۵میلیون‌دام‌وگاوماده(مولد)کیلویی‌۵۰هزارت‌کشتارشد.واللن‌۳سال‌هست‌که‌دام‌مولد‌۱دانه‌هم‌کشتارنمیشه‌با‌توجه‌به‌تورم‌۹ماه‌بعد‌گوشت‌قرمز‌نصف‌قیمت‌فعلی‌خواهد‌شد
    این‌یک‌پیش‌بینی‌واقعی‌هست‌اگر‌می‌خواهید‌بدانید‌واقعت‌هست‌با‌دلایل‌تحقیق‌کمیدامیدوارم‌عین‌سال۹۸‌دامدار‌بیچاره‌نشه

    1. کوشت مرغ الان حدود هشتاد هزار تومان هست که نصف قیمتش را باید در یارانه حساب کنیم. نمی‌دونم چرا ما یادمون نمیره که یارانه از ۴۵۰۰۰هزار تومان که به سیصد و چهارصد هزار تومان رسیده بخاطر همین افزایش قیمت هاست. البته کافی نیست اما میشود تحمل کرد. مورد بعدی کوشت گاو و گوسفند هست که تنظیم بازاریش در بازار هست و من خریدم هم قیمتش و هم کیفیتش خوب بود خداییش. اما کاو‌ و گوسفند مثل مرغ در ۴۵روز تولید نمیشه. برای برگشت به نقطه قبلی حداقل چهار تا شش سال زمان نیاز هست. موردی که شما گفتید کاملا درست هست. اما از آن بدتر قاچاق دام در آن‌زمان به کشورهای دیگر بود. بشخصه خبر دارم که در آن‌زمان یکی از کشورهای غربی که الان با ومیانحیکری چین با ما کمتر سر ناسازگاری دارد توسط دلال های ایرانی و عراقی و از راه مرزهای غربی مبادرت به خرید دام آنهم دام‌های مولد جوان با چند برابر قیمت میکرد و با اینکه به دولت وقت که روحانی بود دلسوزان هشدار داده بودند دولت هیچ کاری در مبارزه و تشدید نظارت در این مورد نکرد. حاصل این بی مبالاتی شده اینکه کوشت تا مرز یک میلیون تومان بالا رفت که خوشبختانه با واردات و ایضا خرید داخلی و عرضه بعنوان کوشت تنظیم بازار در دولت سیزدهم و ایضا این یکماه دولت جدید که البته اگه ادامه بده این دولت قیمتها در حال بهتر شدن هستند.

  2. چرا دائم به ناامید کردن مردم مشغول هستید؟؟ همین دیروز من دو کیلو گوشت گوساله تنظیم بازار خریدم کیلویی ۲۸۵ هزار تومان در مشهد. کوشت گوسفندی هم داشت کیلویی ۴۸۵عزار تومان ران و سردست. بسیار کوشا عالی هم هست. ضمنا هیچ صفی هم نداشت. خیلی راحت. در چند جای دیگه شهر هم بنرهای مربوط به فروش کوشت تنظیم بازار را دیدم. این مبلغ نسبت به دیگر کالاها قابل تحمل تر هست . از قدیم هم همه کوشت فیله گوسفندی نمیخوردند‌ من درآمدم کمتر هست کوشت گوساله خریدم با اینکه گوسفندی هم داشت. آنقدر نمک به زخم مردم نپاشید‌ . بگذارید تحریمها را با صبوری پشت سر بگذاریم و خنثی کنیم اگر واقعا دلسوز مردم و کشور هستید.

  3. کوشت مرغ الان حدود هشتاد هزار تومان هست که نصف قیمتش را باید در یارانه حساب کنیم. نمی‌دونم چرا ما یادمون نمیره که یارانه از ۴۵۰۰۰هزار تومان که به سیصد و چهارصد هزار تومان رسیده بخاطر همین افزایش قیمت هاست. البته کافی نیست اما میشود تحمل کرد. مورد بعدی کوشت گاو و گوسفند هست که تنظیم بازاریش در بازار هست و من خریدم هم قیمتش و هم کیفیتش خوب بود خداییش. اما کاو‌ و گوسفند مثل مرغ در ۴۵روز تولید نمیشه. برای برگشت به نقطه قبلی حداقل چهار تا شش سال زمان نیاز هست. موردی که شما گفتید کاملا درست هست. اما از آن بدتر قاچاق دام در آن‌زمان به کشورهای دیگر بود. بشخصه خبر دارم که در آن‌زمان یکی از کشورهای غربی که الان با ومیانحیکری چین با ما کمتر سر ناسازگاری دارد توسط دلال های ایرانی و عراقی و از راه مرزهای غربی مبادرت به خرید دام آنهم دام‌های مولد جوان با چند برابر قیمت میکرد و با اینکه به دولت وقت که روحانی بود دلسوزان هشدار داده بودند دولت هیچ کاری در مبارزه و تشدید نظارت در این مورد نکرد. حاصل این بی مبالاتی شده اینکه کوشت تا مرز یک میلیون تومان بالا رفت که خوشبختانه با واردات و ایضا خرید داخلی و عرضه بعنوان کوشت تنظیم بازار در دولت سیزدهم و ایضا این یکماه دولت جدید که البته اگه ادامه بده این دولت قیمتها در حال بهتر شدن هستند.

  4. بعد از ۴۵ سال پیشرفت توانستید بطور کامل گوشت قرمز را از سفره مردم حذف کنید خودتان قضاوت کنید.با تلاش مضاعف توانستید تمام ذخایر را هم تخریب کنید وقتی سودی بر ما نداشته باشد با تخریبگر یا غارتگر چی فرقی میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا