افزایش قیمت نان در زنجان سر و صدا به پا کرد!

زمانی، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طرح یکسان سازی و افزایش قیمت نان از امروز (دوشنبه) در زنجان آغاز شد

به گزارش اقتصاد ایران به نقل از بازار، ولی‌اله زمانی: از آغاز یکسان‌سازی قیمت نان خبر داد و گفت: بر این اساس قیمت نان لواش نوع یک ۴۵۰ تومان، نان لواش نوع ۲ به قیمت ۵۰۰ تومان، نان بربری نوع یک، هزار و ۵۰۰ تومان، نان بربری نوع ۲ به قیمت ۲ هزار تومان، نان سنگک نوع یک، هزار و ۷۵۰ تومان و نان سنگک نوع ۲ به قیمت ۲ هزار تومان تعیین شد.

وی ابراز داشت: طرح جدید به هیچ وجه افزایش قیمت نیست؛ چراکه در حال حاضر قیمت نان در استان‌های اطراف بیشتر از قیمت اصلاح شده در زنجان است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: این قیمت‌ها از دیروز اعلام شده و از امروز اجرایی می‌شود و تیم‌های بازرسی از امروز در سطح شهر با جدیدت نظارت خواهند کرد و هر گونه کم کاری و تخلف را مورد بررسی قرار خواهند داد.

زمانی تاکید کرد: در ۲ سال گذشته قیمت نان در استان زنجان ثابت و بدون تغییر بود که با توجه به افزایش هزینه‌های مربوط به بیمه، حقوق کارگر، حامل‌های انرژی و برخی مواد اولیه از جمله خمیر مایه، درآمد و هزینه واحدهای نانوایی همخوانی نداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا