قیمت جدید نهاد های دامی اعلام شد

شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرد: هر کیلوگرم کنجاله سویا از محل بنادر با قیمت ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان و در استان ها با قیمت ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان و هر کیلوگرم ذرت و جو دامی در بنادر با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و در استان‌ها با قیمت ۱۲ هزار و ۱۱۰ تومان تحویل داده می شد.

به گزارش اقتصاد ایران به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، طبق نرخنامه شرکت پشتیبانی امور دام کشور، هر کیلوگرم کنجاله سویا از محل بنادر با قیمت ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان و در استان ها ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان و هر کیلوگرم ذرت و جو دامی در بنادر  با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و در استان‌ها ۱۲ هزار و ۱۱۰ تومان تحویل داده می شد.

همچنین این شرکت اعلام کرده است، در نظر دارد ۵۷ هزار تن نهاده جو دامی خود را از طریق سامانه بازارگاه با نرخ ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان با تحویل از درب انبارهای استانی خود عرضه کند.

پیش از این شرکت پشتیبانی امور دام کشور خبر داده بود، ذرت دامی به صورت مدت‌دار چهار ماهه با نرخ مصوب از طریق سامانه بازارگاه به تولیدکنندگان تحویل داده می‌شود، متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به دفاتر پشتیبانی امور دام کشور و نمایندگی های استانی اقدام کنند.

منبع
اقتصاد آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا